Prijava na dogodek je obvezna. Pomembna podatka sta tako vaš naslov (za pošiljanje gradiva po končani konferenci) kot tudi elektronski naslov, na katerega bomo poslali povezavo za udeležbo z oddaljene lokacije. V primeru prijave več udeležencev in posameznega podjetja je treba ob prijavi navesti elektronski naslov vsakega od njih.
KOTIZACIJA
- člani GZS: 66,00 EUR (z vključenim DDV) za posameznega udeleženca (udeležba v živo) in 33,00 EUR (z vključenim DDV) za posameznega udeleženca (udeležba z oddaljene lokacije).
- ostali: 99,00 EUR (z vključenim DDV) za posameznega udeleženca (udeležba v živo) in 59,00 EUR (z vključenim DDV) za posameznega udeleženca (udeležba z oddaljene lokacije).
Prijave zbiramo do petka 28. marca 2025, oziroma do zasedbe prostih mest.
Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje do 28. marca 2025 na poslovni račun GZS pri NLB št. SI56 0292 4001 7841 495, sklic SI00 2090 - 5193.
Odpoved udeležbe na konferenci, brez finančnih posledic je možna najkasneje do 28. marca 2025. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo polni znesek kotizacije. V primeru, da se bo dogodka namesto prvotno prijavljenega udeleženca udeležil drug udeleženec, to sporočite najkasneje do 31. marca 2025.
Odpoved udeležbe za strokovni ogled letališča Fraport, brez finančnih posledic, je možna najkasneje do 28. marca 2025. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se strokovnega ogleda ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo 50,00 EUR (z vključenim DDV) organizacijskih stroškov za posameznega udeleženca.
Obveščamo vas, da je konferenca dogodek z javnim značajem. Za namene dokumentiranja dogodka, dokumentiranja aktivnosti in obveščanja javnosti o delu GZS-Podjetniško trgovske zbornice se dogodek v celoti ali delno snema in fotografira.