Izjava za javnost
Ljubljana, 11. aprila 2018 - Slovensko gospodarstvo nujno potrebuje Zakon o varstvu osebnih podatkov-2, ki bo prilagojen evropski uredbi o Varstvu osebnih podatkov. Kot je znano, ta uredba začne veljati 25. maja, podjetja, med njimi tudi mikro, mala in srednja, pa imajo na to temo še vedno več vprašanj kot odgovorov. To je glavno sporočilo 5. konference za mikro, mala in srednja podjetja, ki se osredotoča na vprašanje »Kako se spopasti z novostmi pri izvajanju novosti v varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Podjetniško trgovska zbornica (PTZ) pri Gospodarski zbornici Slovenije, ki organizira konferenco, opozarja da naj zakonodajalci tudi v tem primeru najprej pomislijo na majhne. Kot poudarja predsednik upravnega odbora PTZ mag. Brane Lotrič, so mikro, mala in srednja podjetja gonilo razvoja slovenskega gospodarstva. Generalni direktor direktorata za internacionalizacijo, podjetništvo in tehnologijo pri MGRT Jernej Tovšak je na konferenci opozoril, da bo MGRT tudi v prihodnje namenjala znatna sredstva razvoju tega dela gospodarstva. Magistrica Sonja Šmuc, generalna direktorica GZS pa je številnim udeležencem konference predstavila zanimiv podatek, da je med temi podjetji samo 10 odstotkov takih, ki si želijo rasti. Zato bo temeljna pozornost GZS tudi v prihodnje namenjena mikro, malim in srednjim podjetjem ter njihovim priložnostim.
PTZ je letos ponovno podelila priznanje Pomladni veter. Tokrat je to priznanje prejel Bruno Komac, direktor Razvojne zadruge Soča Trenta, ki ji je uspelo z malo hidroelektrarno Krajcarica, z dvema trgovinama in s potujočo trgovino združiti vse dejavnike preskrbe gostinstva in turizma v tej dolini.
Prof. dr. Danica Purg, direktorica in dekanja IEDC – Poslovne šole Bled pa je kot ambasadorka vseslovenske akcije »Slovenija bere« izročila posebne pristopne izjave in potne liste Dežele branja naslednjim institucijam: GZS PTZ, AJPES, Ekonomska fakulteta v Ljubljani, GEA College, Slovenski podjetniški sklad in NLB, ki so pristopili k tej kampanji. PTZ je za geslo bralne kampanje izbrala slogan »Branje spreminja stanje v podjetništvu«. Namen kampanje je povečati funkcionalno pismenost med Slovenci, tudi podjetniki.
Na konferenci je novosti GDPR predstavila Informacijska pooblaščenka Mojca Prelesnik. Na okrogli mizi z naslovom »Kako naj se mikro, mala in srednja podjetja pripravijo na GDPR?« so udeleženci konference soočili mnenja in iskali odgovore na to vprašanje, ki bo zaposlovalo podjetništvo do 25. maja in še dlje.