Prof. dr. Barbara Bradač Hojnik je redna profesorica za podjetništvo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in vodja Inštituta za podjetništvo in management malih podjetij. Ima dve desetletji izkušenj na področju raziskovanja in poučevanja podjetništva ter je članica raziskovalne skupine Globalni podjetniški monitor Slovenija in raziskovalnega programa Podjetništvo za inovativno družbo. Njeno raziskovalno delo pokriva področja trajnostnega, družbenega, korporativnega, mednarodnega in digitalnega podjetništva. Kot vodja projekta Slovenski podjetniški observatorij aktivno spremlja podjetniške trende in analizira razvoj slovenskega podjetništva v primerjavi z mednarodnimi praksami. Je avtorica in soavtorica številnih znanstvenih člankov, monografij in prispevkov na mednarodnih konferencah ter je sodelovala v številnih nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projektih.
Miran Vičič, ima dolgoletne izkušnje predvsem na finančnem področju tako iz bančništva, kot tudi iz zavarovalništva in podjetniških financ. Objavil je več člankov in tudi predaval na različnih seminarjih iz omenjenih vsebin. Je vodja sektorja Statistike in informiranja na AJPES, kjer je poudarek na zbiranju, obdelavi, javni objavi in posredovanju informacij v zvezi z letnimi poročili tako gospodarskih družb, podjetnikov kot drugih poslovnih subjektov. Prav tako sektor izvaja statistično raziskovanje o prejemkih in izdatkih poslovnih subjektov, opravlja druge statistične, informativne in druge naloge, določene z zakoni in predpisi.
Špela Arsova je partnerka v odvetniški pisarni Šelih & partnerji. Špela se pri svojem delu med drugim ukvarja tudi s svetovanjem slovenskim in mednarodnim podjetjem iz različnih industrij glede skladnosti njihovega poslovanja z regulatornimi predpisi, predpisi konkurenčnega prava in prava varstva potrošnikov.
Tina Cipot je strokovnjakinja za strateško komuniciranje z 20 let izkušenj na področju korporativnega komuniciranja, družbeno odgovornih projektov in trajnostnega razvoja, je izvršna direktorica v komunikacijski agenciji o28 ter predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi.
Med letoma 2013 in 2024 je vodila področje za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija, kot komunikatorka pa je bila pred tem vrsto let vključena v ekipi agencije Kliping in Telekoma Slovenije. Je mentorica v različnih programih in sodeluje s številnimi nevladnimi organizacijami.
ZLATI PARTNER DOGODKA
SREBRNI PARTNER DOGODKA
PODPORNI PARTNERJI DOGODKA